Introduction: Rules for NWMB’s Written Public Hearing to consider the proposed total allowable harvest of 1600 caribou and the associated non-quota limitation which prohibits the harvesting of cow/calf pairs for the Southampton Island caribou herd.
ᑲᐅᔨᒃᑲᐃᒍᑏᑦ: ᒪᓕᒐᑦ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᑦ ᑎᑎᖅᑲᑎᒍᑦ ᑭᒃᑯᓕᒫᓂᒃ ᓈᓚᑦᑎᑦᓯᓂᖏᓐᓄᑦ ᑲᒪᒋᓗᒋᑦ ᐃᓱᒪᒋᔭᑦ ᑲᑎᑦᑐᒋᑦ ᐊᔪᖖᒋᑕᑦ ᐊᖑᓇᒃᓱᑕᐅᓂᕐᒥᒃ ᐃᒫᑎᒋ 1600 ᑐᒃᑐᐃᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᑕᔪᑦ ᐊᖑᓇᓱᓐᓂᕐᒧᑦ ᒪᓕᒐᑦ ᐊᔪᕈᑕᐅᔪᑦ ᐊᖑᓇᓱᓐᓂᕐᒥᒃ ᐊᕐᓇᓗᓐᓂᒃ/ᓄᒡᕋᓂᒃ ᐊᐃᑉᐸᕇᓂᒃ ᓴᓪᓖᑦ ᕿᑭᖅᑖᓗᐊᓂ ᑐᒃᑐᓂᒃ.
October 16th, 2015
THE PURPOSE of this NWMB written hearing is to consider the proposed total allowable harvest of 1600 caribou and the associated non-quota limitation which prohibits the harvesting of cow/calf pairs for the Southampton Island caribou herd.
The Government of Nunavut’s Department of the Environment has filed – in Inuktitut and English - a Proposal for NWMB Decision with the NWMB, seeking a decision on the proposed total allowable harvest of 1600 caribou and the associated non-quota limitation which prohibits the harvesting of cow/calf pairs for the Southampton Island caribou herd.
ᐅᑦᑑᐱᕆ 16, 2015
ᐊᑑᑎᒋᔭᖓ ᑖᑦᓱᒪ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᒧᐊᑦ ᑎᑎᖅᑲᑎᒍᑦ ᓈᓚᑦᑎᑦᓯᓂᖏᑕ ᑲᒪᐃᑦᑐᖅ ᑲᒪᒋᓗᒋᑦ ᐃᓱᒪᒋᔭᑦ ᑲᑎᑦᑐᒋᑦ ᐊᔪᖖᒋᑕᑦ ᐊᖑᓇᓱᒃᑕᐅᓂᕐᒥᒃ ᐃᒫᑎᒋ 1600 ᑐᒃᑐᐃᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᑕᔪᑦ ᐊᖑᓇᓱᓐᓂᕐᒧᑦ ᒪᓕᒐᑦ ᐊᔪᕈᑕᐅᔪᑦ ᐊᖑᓇᓱᓐᓂᕐᒥᒃ ᐊᕐᓇᓗᓐᓂᒃ/ᓄᒡᕋᓂᒃ ᐊᐃᑉᐸᕇᓂᒃ ᓴᓪᓖᑦ ᕿᑭᖅᑖᓗᐊᓂ ᑐᒃᑐᓂᒃ.
ᒐᕙᒪᓐᑯᑦ ᓄᓇᕗᑦᒥ ᐱᓕᕆᒡᕕᖓᑦ ᐊᕙᑎᓕᕆᔩᑦ ᑐᓂᓯᓯᒪᓕᕐᒪᑕ - ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᖃᓪᓗᓈᑎᑐᑦ - ᑐᑦᓯᕋᐅᑦ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᑦ ᐃᓱᒪᓕᐅᕈᑎᖓᓂᒃ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ, ᐱᒐᓱᐊᕐᑐᑦ ᐃᓱᒪᓕᐅᕈᒻᒥᒃ ᐱᓪᓗᒋᑦ ᐃᓱᒪᒋᔭᑦ ᑲᑎᑦᑐᒋᑦ ᐊᔪᖖᒋᑕᑦ ᐊᖑᓇᓱᒃᑕᐅᓂᕐᒥᒃ ᐃᒫᑎᒋ 1600 ᑐᒃᑐᐃᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᑕᔪᑦ ᐊᖑᓇᓱᓐᓂᕐᒧᑦ ᒪᓕᒐᑦ ᐊᔪᕈᑕᐅᔪᑦ ᐊᖑᓇᓱᓐᓂᕐᒥᒃ ᐊᕐᓇᓗᓐᓂᒃ/ᓄᒡᕋᓂᒃ ᐊᐃᑉᐸᕇᓂᒃ ᓴᓪᓖᑦ ᕿᑭᖅᑖᓗᐊᓂ ᑐᒃᑐᓂᒃ.
ᑖᓐᓇ ᑐᑦᓯᕋᐅᑦ ᐃᓚᖃᕐᑐᓂ ᐊᓯᖏᓐᓂᒃ ᑎᑎᖅᑲᓂᒃ ᐱᑕᖃᕈᑕᐅᔪᓂᒃ ᓈᒻᒪᓂᕐᐹᓂᒃ ᐊᑐᐃᓐᓇᕐᓂᒃ ᑐᓴᕋᑦᓴᓂᒃ ᐅᓪᓗᒥᒧᑦ, ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᕗᑦ ᕿᒥᒡᕈᔭᐅᒍᓐᓇᕐᑐᑎᒃ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᐱᔭᐅᒍᓐᓇᕐᑐᑎᒃ ᐅᕙᖖᒐᑦ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᑦ ᖃᕋᓴᐅᔭᒃᑯᑦ ᐊᓚᒃᑲᐅᒪᒡᕕᖓᑦ. (http://www.nwmb.com/).
1. The NWMB shall provide notice to the public at least 30 days prior to the deadline for filing hearing submissions.
2. Any interested person or body may file with the NWMB a written submission in response to the Government of Nunavut Proposal – duly translated into Inuktitut or English as the case may be – by no later than 5:00 p.m. Iqaluit time on November 13th, 2015.
3. Unless persuasive written and translated reasons are provided to the NWMB for late filing, the NWMB will not consider materials for this hearing that are not filed on time.
4. The requirement for translation of submissions filed with the NWMB does not apply to individual members of the public.
5. For all others who file supporting documentation with the NWMB, the requirement for translation does not apply to such documents over ten (10) pages in length, as long as each supporting document that is not translated is accompanied by a concise, translated summary (English and Inuktitut) at least two (2) pages in length.
6. The NWMB shall ensure that all materials filed with it or produced by it are made publicly available, subject to relevant confidentiality or privacy concerns.
7. Any representative or agent of the Government of Canada or Government of Nunavut, any Hunters and Trappers Organization or Regional Wildlife Organization and any Inuk shall be accorded the status of party for the hearing.
8. Unless invited by the NWMB to be a party, any other person or body wishing to be named as a party by the NWMB shall make an appropriate request in writing to the NWMB.
1. ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᓄᓇᕕᒃᒥ ᑕᕆᐅᕐᒥᐅᑕᓕᕆᔨᒃᑯᑦ (ᑲᑎᒪᔩᑦ) ᑐᓂᓯᓂᐊᕐᐳᑦ ᑐᓴᕐᑎᑦᓯᒍᒻᒥᒃ ᑭᒃᑯᓕᒫᓂᒃ ᑐᖔᓂᐅᙱᑦᑐᖅ 30 ᐅᓪᓗᐃᑦ ᓯᕗᕐᖓᒍᑦ ᑐᓂᓯᓯᒪᒡᕕᐅᒋᐊᓕᐅᑉ ᓈᓚᑦᑎᑦᓯᓂᕐᒧᑦ ᐅᓂᒃᑳᓂᒃ.
2. ᑭᓇᑐᐃᓐᓇᖅ ᖃᐅᔨᒍᒪᔪᖅ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᑎᒥᐅᔪᑦ ᑐᓂᓯᒍᓐᓇᕐᐳᑦ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ ᑎᑎᕋᕐᓯᒪᔪᓂᒃ ᐅᓂᒃᑳᓂᒃ ᑭᐅᔾᔪᑎᓂᒃ ᒐᕙᒪᓐᑯᑦ ᓄᓇᕗᑦᒥ ᑐᑦᓯᕋᐅᑎᖓᓄᑦ − ᑐᑭᓕᐅᕐᓯᒪᑦᓯᐊᕐᓗᒋᑦ ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᖃᓪᓗᓈᑎᑐᑦ ᓇᓪᓕᐊᒃᑯᑐᐃᓐᓇᖅ − ᑎᑭᙱᓐᓂᖓᓂ 5:00 ᐅᓐᓄᓴᒃᑯᑦ (ᐃᖃᓗᐃᑦ ᓯᕿᙳᔭᖓᑐᑦ) ᓅᕕᒻᐱᕆ 13, 2015.
3. ᓱᓕᔪᕆᔭᐅᓕᕈᓐᓇᖏᑉᐸᑕ ᑎᑎᕋᕐᓯᒪᔪᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᑐᑭᓕᐅᕐᓯᒪᔪᑦ ᐱᔾᔪᑕᐅᔪᑦ ᑐᓂᔭᑦ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ ᑭᖑᕙᕐᑐᓂᒃ ᑐᓂᓯᓂᕐᒧᑦ, ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ ᑲᒪᒋᔭᐅᔾᔮᖏᑦᑐᑦ ᑎᑎᖅᑲᑦ ᑕᒡᕙᓂ ᓈᓚᑦᑎᑦᓯᓂᕐᒥ ᑐᓂᔭᐅᙱᑦᑐᑦ ᑭᖑᕙᕋᑎᒃ.
4. ᐱᑕᖃᕆᐊᖃᕐᓂᖏᑦ ᑐᑭᓕᐅᕐᓯᒪᔪᑦ ᐅᓂᒃᑳᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐃᑲᔪᕈᑏᑦ ᑎᑎᖅᑲᑦ ᑐᓂᔭᑦ ᑲᑎᒪᔨᓄᑦ ᐊᑐᕐᓂᖃᙱᓚᖅ ᐃᓄᑐᐊᓄᑦ ᑭᒃᑯᑐᐃᓐᓇᕐᓄᑦ.
5. ᐊᓯᓕᒫᖏᓐᓄᑦ ᑐᓂᓯᔪᓄᑦ ᐃᑲᔪᕐᑐᓂᒃ ᑎᑎᖅᑲᓂᒃ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ, ᐱᑕᖃᕆᐊᖃᕐᓂᖓ ᑐᑭᓕᐅᕐᓯᒪᔪᑦ ᐊᑐᙱᓚᖅ ᒪᑯᓄᖓ ᑎᑎᖅᑲᓂᒃ ᖁᓕᓂᒃ (10) ᒪᑉᐱᕐᑐᒐᕐᓂᒃ ᑕᑭᓂᕐᓴᓄᑦ, ᐊᑐᓂᑦ ᐃᑲᔪᕈᑏᑦ ᑎᑎᖅᑲᑦ ᑐᑭᓕᐅᕐᑕᐅᒪᙱᑦᑐᑦ ᐃᓚᖃᕐᐸᑕ ᑐᑭᓯᓇᑦᓯᐊᕐᑐᓂᒃ, ᑐᑭᓕᐅᕐᓯᒪᔪᓂᒃ ᓇᐃᓈᕈᑎᓂᒃ (ᖃᓪᓗᓈᑎᑐᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ) ᒪᒡᕉᓐᓂᒃ ᒪᑉᐱᕐᑐᒐᖃᕐᑐᓂᒃ.
6. ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᑦ ᐃᑉᐱᒍᓱᓐᓂᐊᕐᐳᑦ ᐃᓘᓐᓇᑎᒃ ᑎᑎᖅᑲᑦ ᑐᓂᔭᑦ ᑕᒡᕗᖓ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᐊᓚᒃᑲᕐᑕᖏᑦ ᑖᒃᑯᐊ ᑭᒃᑯᓕᒫᓄᑦ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᒐᓗᐊᕐᒪᖔᑕ, ᐃᓱᒪᒋᓗᒋᑦ ᐊᑐᕐᑐᑦ ᒪᐅᖓᑐᐃᓐᓈᕆᐊᖃᖖᒋᓐᓂᖏᓐᓄᑦ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᑲᖖᒍᓇᕐᓂᙱᓐᓂᖏᓐᓄᑦ ᐃᓱᒫᓗᒍᑏᑦ.
7. ᓇᓪᓕᐊᑐᐃᓐᓇᖅ ᑭᒡᒐᐅᔪᖅ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᐱᓕᕆᔨᖓᑦ ᒐᕙᒪᓐᑯᑦ ᑲᓇᑕᒥ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᒐᕙᒪᓐᑯᑦ ᓄᓇᕗᑦᒥ, ᓇᓪᓕᐊᑐᐃᓐᓇᖅ ᐊᖑᓇᓱᒃᑏᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᒥᑭᒋᐊᕐᓂᐊᕐᑏᑦ ᑎᒥᖏᑦ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᐊᕕᑦᑐᕐᓯᒪᔪᓂ ᐆᒪᔪᓕᕆᔩᑦ ᑎᒥᖏᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᓇᓪᓕᐊᑐᐃᓐᓇᖅ ᐃᓄᒃ ᑐᓂᔭᐅᓂᐊᕐᐳᖅ ᓇᓗᓇᐃᕐᓯᒍᒻᒥᒃ ᑲᒪᖃᑕᐅᒋᐊᖓ ᓈᓚᑦᑎᑦᓯᓂᕐᒥ.
8. ᖃᐃᖁᔭᐅᒪᙱᒃᑯᑎᒃ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ ᑲᒪᖃᑕᐅᓂᕐᒥᒃ, ᑭᓇᑐᐃᓐᓇᖅ ᐊᓯᐊ ᐃᓄᒃ ᐅᕝᕙᓘᓐᓃᑦ ᑎᒥᐅᔪᑦ ᑕᐃᔭᐅᒍᒪᔪᑦ ᑲᒪᖃᑕᐅᓂᕐᒥᒃ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ ᑐᓂᓯᓂᐊᕐᐳᑦ ᓈᒻᒪᑦᑐᓂᒃ ᑐᑦᓯᕋᐅᒻᒥᒃ ᑎᑎᖅᑲᑎᒍᑦ ᐆᒪᔪᓕᕆᔨᕐᔪᐊᓄᑦ.
To be determined.